Nataļja Stepanova

Daugavpils 16. vidusskolas matemātikas skolotāja Nataļja Stepanova interaktīvās tehnoloģijas ikdienā izmanto apmēram 6 gadus un atzīst, ka ir uzlabojušies skolēnu mācību sasniegumi matemātikā, turklāt ir palielinājusies skolēnu motivācija apgūt matemātiku.

Cik ilgi jau savā darbā izmantojat interaktīvās izglītības tehnoloģijas?

 

Apmēram 6 gadus

 

 

Kādi, Jūsuprāt, ir galvenie ieguvumi, izmantojot interaktīvās tehnoloģijas savā ikdienā?

 

Katram skolēnam uztvere ir citādāka – kādam ir vieglāk apgūt zināšanās, ja skolotājs tās izstāsta, cits mācās sadarbojoties, kādam patīk, ka demonstrē slaidus. Manuprāt elektroniskie uzskates līdzekļi dod iespēju efektīvi apgūt materiālu visām skolēnu grupām.

 

 

Kā interaktīvo tehnoloģiju izmantošana mainījusi skolēnu attieksmi pret mācību procesu?

 

Ir uzlabojušies skolēnu sasniegumi matemātikā, ka arī palielinājusies viņu motivācija apgūt matemātikas priekšmetu. Vairāki skolēni atzinuši, ka „tagad visu var daudz labāk saprast”, „stundas kļuvušas daudz interesantākas”, „ir lielāka vēlme mācīties”.

 

 

Jūsu ieteikums kolēģiem, kuri tikai tagad sāk izmantot interaktīvās izglītības tehnoloģijas savā ikdienā.

 

Nekas nav tik stabils kā pārmaiņas.

  • Darbalapas

Matemātika 6. klasei Racionāli skaitļi

Autori: Nataļja Stepanova Daugavpils 16.vidusskolas matemātikas skolotāja

4

Matemātika Ģeometriskās figūras

Autori: Nataļja Stepanova Daugavpils 16.vidusskolas matemātikas skolotāja

2

Gatavošanās 9. klases eksāmenam matemātikā

Autori: Nataļja Stepanova Daugavpils 16.vidusskolas matemātikas skolotāja

2

Matemātika Leņķa konstruēšana

Autori: Nataļja Stepanova Daugavpils 16.vidusskolas matemātikas skolotāja

2

Matemātika. Mērvienības

Autori: Nataļja Stepanova Daugavpils 16.vidusskolas matemātikas skolotāja