Ingūna Helviga

Rīgas Valda Zālīša sākumskolas skolotāja Ingūna Helviga ar interaktīvajām izglītības tehnoloģijām strādā jau sešus gadus un gatavo materiālus gan latviešu valodā un literatūrā, gan arī vācu valodā un matemātikā. Turklāt Mēneša skolotāja dalās savās zināšanās arī ar kolēģiem, gatavojot materiālus par interaktīvās tāfeles izmantošanu.

  

Interaktīvo izglītības tehnoloģiju izmantošana mācību stundā var skolotāja darbu pārvērst hobijā, radot skolēnos vēlmi mācīties un rosinot aizrautību. Skolēni ar prieku mācās katru stundu, kurā tiek izmantotas interaktīvās izglītības tehnoloģijas – ar interesi gaida un veic katru jaunu uzdevumu, kā arī izbauda mācību stundu. Rezultātā skolēni iegūst labākas zināšanas, prasmes un iemaņas, turklāt – darbojoties ar prieku.

 

 

Kādi, Jūsuprāt, ir galvenie ieguvumi, izmantojot interaktīvās izglītības tehnoloģijas mācību procesā?

 

Vispirms, tā ir iespēja ieinteresēt un aizraut skolēnus, kas sekmē nodošanos produktīvākam darbam un tēmu izpratnei. Interaktīvās tehnoloģijas ļauj interesantā veidā organizēt ikdienas mācību darbu klasē, radot skolēnos vēlmi mācīties un turklāt darīt to aizrautīgi! Tā skolotāja darbu var pārvērst hobijā!

 

 

Kā interaktīvo izglītības tehnoloģiju izmantošana mainījusi skolēnu attieksmi pret mācību procesu?

 

Skolēni mācās ar prieku katru mācību stundu, kurā izmantojam interaktīvās izglītības tehnoloģijas – gan tāfeli, gan arī dokumentu kameru. Ar interesi tiek sagaidīts un veikts katrs jauns mācību uzdevums un rezultātā skolēni iegūst labākas zināšanas un prasmes, jo tās gūtas, darbojoties ar prieku.

 

 

Jūsu ieteikums kolēģiem, kuri tikai tagad sāk izmantot interaktīvās izglītības tehnoloģijas savā ikdienā!

 

Pats galvenais – nebaidīties! Tāfele nevienam nekož, ar to iespējams sadraudzēties, gan apmeklējot kursus, gan apgūstot pašmācības ceļā, piemēram, izmantojot interneta vietnes www.activboard.lv , www.youtube.com un citas. Var skatīties pamācību video un atdarināt redzēto, kā arī pamazām izmēģināt un apgūt visu, ko piedāvā tāfeles programma – darbojoties, mēģinot, kļūdoties un atkal mēģinot – kamēr izdodas. Un tad prieks būs gan pašam, gan skolēniem!

  • Darbalapas

Die Kleidung - vācu valoda sākumskolā

Autori: Ingūna Helviga

Rīgas Valda Zālīša sākumskolas skolotājas Ingūnas Helvigas veidoti Interaktīvie uzdevumi vācu valodā sākumskolā par apģērbiem - Die Kleidung

3

Savvaļas zirgi. Literatūra 5. klasei.

Autori: Ingūna Helviga

Interaktīvie uzdevumi Literatūrā 5. klasei par Savvaļas zirgiem. Materiāls sastāv no 7 interaktīvām darblapām.
Materiāls sagatavots izmantojot A.Lindgrēnes grāmatu "Ronja - laupītāja meita".

3

Sinonīmi, Antonīmi, Homonīmi - atkārtojums

Autori: Ingūna Helviga

Rīgas Valda Zālīša sākumskolas skolotājas Ingūnas Helvigas veidoti interaktīvie uzdevumi latviešu valodā par sinonīmu, antonīmu un homonīmu atkārtošanu.

4

Saskaitīšana 1-10

Autori: Ingūna Helviga

Rīgas Valda Zālīša sākumskolas skolotājas Ingūnas Helvigas veidots mācību materiāls matemātikā par saskaitīšanu, paredzēts pirmsskolai vai sākumskolas 1. klasei

3

Latviešu valoda 4. klasei - Īpašības vārds

Autori: Ingūna Helviga

Rīgas Valda Zālīša sākumskolas skolotājas Ingūnas Helvigas veidoti Interaktīvie uzdevumi latviešu valodā 4. klasei par Īpašības vārdu.