Problēmas ar USB savienojumu – nedarbojas rakstāmrīks ActivPen.

 

Lai novērstu šo problēmu, pirmkārt, nepieciešams pārbaudīt, vai datoram ir uzinstalēts un atjaunināts draiveris. Lietojot šo pamācību, pieņemam, ka ActivInspire un 5 versijas draiveris ir uzinstalēti. Ja gadījumā nav jaunākā versija vai nezinat, kura versija jums ir, tad apskatieties pamācības, kā to paveikt.

 

Ja esat pārliecinājies, ka Jums ir jaunākā draivera versija(5.9.22), taču rakstāmrīks ActivePen nedarbojas arī ar jaunāko draivera versiju, tad nepieciešams pārbaudīt rakstāmrīka režīmu ActivManager vadības paneļa sadaļā „Pildspalvas” – jābūt atzīmētam „Pele (visas Windows versijas)”.

 

 

Atzīmējiet šo pildspalvas režīmu(skatīt attēlu zemāk) un mēģiniet nokalibrēt tāfeli. Ja arī šis nepalīdz, tad pārbaudiet rakstāmrīku, par kuru esat pārliecināti, ka tas darbojas.

 

 

Vēl viena opcija ir nomainīt programmatūras versiju, no šā brīža jaunākās V8.09 vai arī iepriekšējās V8.04 pārlikt uz V8.07. Ja problēma nav atrisināta, tad nepieciešams sazināties ar atbalsta dienestu. Kā pārlikt programmatūru, skatīt pamācībā

 

Tālāk, pārbaudiet visus vadu savienojumus un pārliecinieties, ka tie ir kārtīgi savienoti – kabelis ir cieši pievienots datora USB pieslēgvietai, visi papildsavienojumi (USB pagarinātājs, adapteris), ja tādi tiek izmantoti, nodrošina nepārtrauktu savienojumu. Pēc tam pārbaudiet savienojumu atkārtoti caur ActivManager.

 

Ja tāfele joprojām netiek atpazīta caur draiveri, nepieciešams atiestatīt tāfeli:

 

  • Atvienojiet strāvas vadu no rozetes, taču pirms tam pārliecināts, ka ar šo pašu vadu netiek nodrošinātā strāvas padeve projektoram, jo tādā gadījumā no sākuma nepieciešams izslēgt projektoru, ļaujot tam atdzist.
  • Nākamo atvienojiet USB kabeli no datora.
  • Pēc kāda brītiņa pievienojiet strāvas un USB vadu atpakaļ un pārbaudiet, vai tāfele darbojas.

 

Ja vēl aizvien problēma pastāv, sazinaties ar tehnisko atbalstu, lai saņemtu palīdzību.